Annie

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Annie Åkerberg - 4 februari 2013 09:42

ledsen att jag inte har bloggat i helgen men jag har haft fullt upp kan man säga.


Fredag: Skulle gör om där uppe i tv-rummet och sätta upp möbler.


Lördag jag skulle sova över mad Sandra och Annie hemma hos Sandra, för att Sandras mamma och pappa skulle iväg. Det var jätte mysigt vi kollade på film köpte godis och åt tacos.


Söndag: Sandra ville att vi skulle åka hem halv elva på morgonen så pappa kom i halv elva och hämtade oss. Sedan kunde inte Annies mamma komma och hämta henne så hon fick hänga med mig hem. Så när klockan var runt fyra halv fem kom våran kusin och hälsade på. Så jag, Linda, Annie och Linnea spelade lite kort. Klockan 18.00 så kom Annies mamma och hämtade henne, Linnea stannade lite längre men åkte hem vid halv sju tiden. Så det har varit min helg.  


Hare gött /Annie

Presentation


Tjaio!! Jag är en tjej på snart tretton vårar som heter Annie. På fritiden så spelar jag volleyboll, sjunger, dansar och fotograferar! På denna blogg får ni veta om vad jag gör på vardagarna lägger också ut foton ibland ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards