Annie

Alla inlägg under februari 2013

Av Annie Åkerberg - 28 februari 2013 17:48

Då åker man till volleybollen;)

Av Annie Åkerberg - 28 februari 2013 16:45

Idag har jag varit i skolan och haft bl.a Muntligt nationellt prov gick ganska bra faktiskt:)
Meny ska bag hjälpa mamma med att städa (hon ska ha kompisträff här ikväll) och sedan ska jag på träning!
Men nu ska jag hjälpa mamma så
Hare gött
/Annie<3

Av Annie Åkerberg - 27 februari 2013 08:10

Då har man ätit frukost och gjort sig iordning så nu ska man till skolan:)

Av Annie Åkerberg - 26 februari 2013 16:29

Halloj alla läsare ;) Idag har jag vart i skolan och haft  Idrott, Matte, No, 

So, Spanska och Syslöjd. Alla utom so  och no var typ okej.

  Men nu är jag med Sandra och typ gör ingenting.

Måste nämligen plocka upp på mitt rum,

så jag sitter vid datan och sandra vi sin mobil ;P

Men nu ska vi väl hitta på nått

så hare gött

/Annie<3

Av Annie Åkerberg - 25 februari 2013 16:08

Halloj alla läsare:) Idag har jag varit i skolan och haft lite tråkiga lektioner :S :P

Men  nu är jag hemma hos Anna och har nyss spelat lite minecraft och ätit!

Men nu ska vi kanske ut och ta lite foton!

Så hare gött! :)

/Annie <3


PS: Om vi går ut och tar bilder så lägger jag nog upp några sedan, så ha ögonen öppna :P

PPSS: glömde nässtan, gå gärna in på Annas blogg fridaanna.se hon blir jätteglad om ni kikar in!

Av Annie Åkerberg - 20 februari 2013 12:14

Mm... Ny sitter man i toppstugan och äter spaghetti och köttfärssås!

Av Annie Åkerberg - 20 februari 2013 08:15

Idag är det näst sista dan i Sälen för oss;( fasen vad tiden har gått fort!!! :P Alldeles nyss så väckte jag Anna genom att kittla henne! Hahha ni skulle sett hennes min alltså! ;) men nu ska vi äta frukost så hare gött /Annie<3

Av Annie Åkerberg - 18 februari 2013 22:23

Då har man åkt i Sälen hela dan! O nu på kvällen kom Linnea och Anna o hälsade på (de ska stanna tills på fredag). Och nu ska Anna och Linnea bädda sina sängar och så här bäddar Anna sin säng!

Presentation


Tjaio!! Jag är en tjej på snart tretton vårar som heter Annie. På fritiden så spelar jag volleyboll, sjunger, dansar och fotograferar! På denna blogg får ni veta om vad jag gör på vardagarna lägger också ut foton ibland ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards