Annie

Alla inlägg under oktober 2012

Av Annie Åkerberg - 19 oktober 2012 12:43

Sitter just nu på engelska lektion och har ingen aning om vad jag ska göra!?

Har just gjort ett engelska provet vilket gick ganska bra eftersom jag klarade alla!!!

 

100%

 

Men nu ska jag på rast aldelles strax så Hej då!!

/ Annie

Av Annie Åkerberg - 13 oktober 2012 12:15

Idag sak mamma ochh pappa på fest så då kommer våra kusiner till oss: Emma, Johan och Linnea! Johan är jämnårig med mig och Linda och Emma är två år äldre altså 14 år och Linnea är snart 19 år!

Men iaf. ikväll så ska vi åka och bowla på en ny bowlinghall i varberg!

Pssst,Visste ni att superbowl ivarberg har lagt ner??

Nu har Linda och Johan och Emmaa gått ut ttill Yinnie (våran häst) för att göra iordning!

Sedan när dom har kommit in så ska vi göra mat. Det blir korvsstråganoff med makaroner eller ris!  Mummmss!

Efter bowlingen ska vi kolla på film tror jag, Linnea har tagit med en masssa tjejfilmer (stackars Johan!).

Nu ska vi strax göra mat så kan inte bloggaa mer. Kanske lägger ut lite bilder om det går från bowlingen imon!


Ha det så bra

/Annie


Pssssttt: Kommentera om ni har en blogg själva, går gärna in och kollar på den!!

Av Annie Åkerberg - 10 oktober 2012 19:43

Ledsen för mitt dåliga bloggande!-

Har bara varit för mkt!! :*( Men jag tänkte inte blogga så mkt för det är sså tridt för er att läsa när jag gör absolut ingenting!! ;en nu ska jag äta sen ska jag kolla på bonde söker fru ochh Dallas!! Ha det så bra /Annie!<3<3<3

Presentation


Tjaio!! Jag är en tjej på snart tretton vårar som heter Annie. På fritiden så spelar jag volleyboll, sjunger, dansar och fotograferar! På denna blogg får ni veta om vad jag gör på vardagarna lägger också ut foton ibland ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards