Annie

Alla inlägg under januari 2013

Av Annie Åkerberg - 31 januari 2013 21:03

Idag har varit en trött dag kan man säga! Det började med att jag missade bussen   Som tur är så hade jag mitt kort (Så jag inte var pank) så jag gick till Karlsson först och skulle ta mig nått att äta. Men när jag väl kom dit så kom jag inte på vad. Så jag köpte lite godis och tuggummi och gisck sedan till Hemköp. Där köpte jag mjölkchoklad kakor och två drickyoghurtar och begav mig till bibblan. På bibblan läste jag lite och käkade lite godis (i smyg) i ca en timme. och efter det gick jag till idrottshallen och stannade där till kl 17.00 Sedan komma mamma och hämtade mig (Mamma och pappa kunde inte hämta mig för de jobbade inne i Kungsbacka). Efter jag hade kommit hem så åt vi lite och sedan åkte vi direkt ner till idrottshallen för våran kusin Linnea spelade match mot Falkenberg (de förlorade med 3-0   ). Anna Hansen var där också (Lika gammal som Linnea 19 år) och var maskot till Veddige. Hon var as grym och hon hade kommit på ett litet skämt och hejaramsa som man kunde skrika!: Ge dom så dom barrar. (Anna var gran-maskot). Fick också goda nyheter Anna och Linnea ska hänga med oss till Sälen!!!! Jihooooo! Men nu ska jag bara gå och sova så god natt gäsp*  

Av Annie Åkerberg - 31 januari 2013 07:42

Då ska man till skolan igen och ha bad sista lektionen :) Efter skolan ska jag nog vara med kompis eller bara ta det lungt! Ha det bra! / Annie

Av Annie Åkerberg - 30 januari 2013 21:13

Tjabba alla läsare! Idag har jag varit i skolan och haft ganska roligt på lektionerna. Efter skolan hängde Anna med mig hem. Vi pluggade lite matte och spanska men tog det mest lungt. Nu har jag kollat på "Sveriges mästerkock" och nu ska jag bara gå och sova. Hoppas bara att jag inte får en sån där host attack igen inatt! Aja hare gött / Annie


PS: Anna har en blogg kolla gärna in på den http:/ /fridaannafoto.bloggplatsen.se/

Av Annie Åkerberg - 29 januari 2013 15:58

Haj haj alla läsare! e äntligen hemm nu.

Har nyss ätit en apelsin till mellanmål och ska spela lite FV2 på fb nu,

senare ikväll ska jag till min syster och fira hennes son.

Efter det ska jag nog kolla på"Så blev vi svenska hollywood fruar"

efter det går jag nog och lägger mig.

Ha re så bra! :)  / Annie

Av Annie Åkerberg - 29 januari 2013 13:34

Sitter nu i skolan och har nyss haft No (världens tråkigaste ämne). Nu ska vi ha So så måste gå! Bloggar kanske mera sedan!

Av Annie Åkerberg - 27 januari 2013 21:15

Hej! Sitter nu i mitt rum och snart ska sova. Har nyss tatt tempen och blivit lite glad :) Så de bra nyheterna är att jag bara har 37.5 graders feber! Men de dåliga nyheterna e att jag inte får gå till skolan imon :(

De dåligaste e att min syster får gå men inte jag :P

skojja bara (eller inte   )

Av Annie Åkerberg - 27 januari 2013 16:31

Hej det var väldigt längesedan jag skrev. Sorry! Jag har iaf varit sjuk nu hela helgen    Hoppas att det går över tills imon! Ska försöka lägga ut så mkt som möjligt! Ha det så bra / Annie

Presentation


Tjaio!! Jag är en tjej på snart tretton vårar som heter Annie. På fritiden så spelar jag volleyboll, sjunger, dansar och fotograferar! På denna blogg får ni veta om vad jag gör på vardagarna lägger också ut foton ibland ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards