Annie

Alla inlägg den 25 september 2012

Av Annie Åkerberg - 25 september 2012 17:52

Förlåt för att jag inte har bloggat i helgen!!!!    Men har varit så trött ska berätta vad som har hänt!!

Jo i helgen har jag sovit över tre dagar i rad hos olika personer!!

I fredags skulle vi (altså jag och min familj) till Jan och Siw heter dom, det är min syster Marias gamla skol kompis föräldrar! Och då var vi uppe till 00.30 ungefär.

Dagen efter det var vi på fest hos min kusin som har fyllt 25 år... och får se då var vi upper till ca 01.30 kanske.

Efter den långa dagen skulle jag sova över hos min kompis Annika. Annie (inte jag), Sandra, Annika och jag sov över då och då var vi uppe tills ungefär...typ 00.30 kanske.

Det kanske inte låter så jobbigt men tänk att vara uppe tills över kl. 00 och sedan dagen efter gå upp kl. 07.00 DET ÄR JOBBIGT!!! Som tur var så sjussade pappa mig och Linda till skolan!!    

Idag har jag varit i skolan och haft Bild, Idrott, Matte, No, So och Spanska!

Matte och No och So var väldigt tråkiga ämnen!! Men dom andra var faktiskt ganska roliga :)

På rasterna har det varit VÄLDIGT roligt!! För jag har nämligen ringorm (en slags hudsvamp) och det jag har det på min hand! Så när Axel (en klass"kompis" till mig) Fick se det på handen blev han helt... vad kan man säga..... typ förvånad! Och han sa: VAD FAN ÄR DET?????? Och så sa jag var det var... och sedan hade han typ sagt det till andra killar i min klass och så blev dom as rädda!! Och sedan hållde jag på att skrämma dom hela tiden. Som tex Emil Kvint i vår klass!! Han skrek som en liten tjej!! Bara för att jag hade sagt till alla killar attdet är smittsamt:P (Fast det är det inte!!). Anton iv år klass petade på det och jag sa bara: NEEJ DET ÄR JÄTTE SMITTSAMT!!!Och då blev han as rädd :) Hahha!!!! Men nu ska väl jag sluta pata annars blir det väl för mycket att läsa :P



Ha dt så bra!!! Annie<3  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjaio!! Jag är en tjej på snart tretton vårar som heter Annie. På fritiden så spelar jag volleyboll, sjunger, dansar och fotograferar! På denna blogg får ni veta om vad jag gör på vardagarna lägger också ut foton ibland ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards